Merhaba hocam aynı durumdayım psikologluk bir şey de değil yetişme tarzı diyelim bu konuyu arkadaşımla rahatça konuşabildiğim kadar ailemle konuşamam evleneceğim zaman da ben direk gidip söylemem aracı koyarım ailemle arama(kuzenlerim abim vs)