Cancomertler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sabahları genelde nescafe vanilya içerim soğuk soğuk hem kendime getirir hemde ferahlatır bi cafede filan isem arabayla gitmemişsem bira söylerim araba var ise limonata akşamlarıda uyanık kalmak için Redbull
Keyifler gıcır hocam