Konu
İçecek önerisi R10+
17-07-2020, 13:37:56
#26
Asariel
Sabahları genelde nescafe vanilya içerim soğuk soğuk hem kendime getirir hemde ferahlatır bi cafede filan isem arabayla gitmemişsem bira söylerim araba var ise limonata akşamlarıda uyanık kalmak için Redbull