emrerusen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizce bu yaz aylarında içilecek en güzel şey nedir?
Sadece SU

ne içersen iç hiçbiri su kadar ferahlatmıyor... Ter yüzünden kaybettiğimiz mineral vs düşünürsek en iyi içecek su oluyor