ssdvps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kemal bey ve ekibi son derece dürüst olmayan disklerimiz bozuldu veri tabanımız silindi diye yalan söyleyen ve Müşteri kayıtlarını ve sunucuları günü gelmeden önce silen. İşine hiç önem ve değer vermeyen bir insan. Bu tür firmalarla ucuz diye çalışmayın. Ukala tavırlar, telefonla arıyoruz açmıyorlar. Arayın diyoruz aramıyorlar. Karşınızda muhattap bulamıyorsunuz. Kesinlikle önermiyorum.
Maalesef ,haklısınız. İşlerine değer vermeyi bırakın, doğru dürüst ilgilenmiyorlar bile.