Merhabalar,
Investing üzerinden borsayı takip ediyorum iki gündür bütün hisselerde yaptığım analizler tutuyor. Bi ilgimi çekti. Hangi uygulamalar ile bu alışverişi yapabiliriz. Sanırım bazı bankalarda oluyor ancak enparada göremedim.
iki gündür yaptığınız denemeleri uzatmanızı ve daha çok araştırmanızı tavsiye ederim,
yanlış anlamazsanız hazırım iki gündür iyi gidiyorum diyorsunuz ama henüz hisse senedi nasıl alınır ne yapılır emir nasıl girilir bunları bilmemekle yatırım hesabı nereden nasıl açılır bunlara dahi vakıf değilsiniz.
üzülerek söylüyorum henüz bu temel bilgileri bilmeden girdiğiniz borsa yatırımı maceranızda paranızı kaybederek moralmen sıfırlanarak ayrılabilirsiniz.
henüz borsa yatırımcısı olmanız için bence erken biraz daha tecrübe edinip denemenizi tavsiye ederim.