Engin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mail düşmüş bug da kalmıştır hotmail ise 3 sene içinde siliniyor diye duymuştum.
gmail hocam, 3 sene beklemeden almanın bi yolu varmı acaba