Manuel yazısını gördükten sonra hayran kaldım hocam, ben o kadar üşendim ki takip botu tarzı bir şey vardı onu kurdum günde 200-300 kişi takip ediyordu ve ban yedim imzamdaki site için

Azminizden dolayı gerçekten tebrik ediyorum
Bence zor değil hocam. Üşengeç ve meşgul olmasam en az üç katını paylaşırım 😀