ozlemege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 yıl Önce 3 ton sarımsak ortaklığı işine girdim. Ben girdiğimde de sarımsak fiyatı 1 TL'ye kadar düştü. Keşke girmeseydim desemde fayda etmedi. Sonuç olarak iflas ettim
Bu aralar Bayaa pahalıydı aslında şans birazda