Konu
Yaptıktan sonra ben naptım dediğiniz şey
16-07-2020, 21:34:12
#10
zAHo
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ozlemege adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2 yıl Önce 3 ton sarımsak ortaklığı işine girdim. Ben girdiğimde de sarımsak fiyatı 1 TL'ye kadar düştü. Keşke girmeseydim desemde fayda etmedi. Sonuç olarak iflas ettim
Bu aralar Bayaa pahalıydı aslında şans birazda