kardeşimin, özel öğrenim güçlüğü var.
LGS'den 206 puan aldı.
Şimdi, özel durumundan dolayı tercih döneminde avantajı veya okul seçiminde durumundan dolayı bir kolaylık sağlıyorlar mı?
bilgisi olan varmı?
teşekkürler