Merhabalar, elimde 25.000₺ gibi bir para mevcut. Bunu yatırım amacı ile ZiraatBank vadeli hesabımda tutuyorum. Aylık 140₺ veriyor. Bundan 1 yıl önce 10.000₺ için 150tl veriyordu bankalar. Şuan da 25.000₺ için 150tl bile vermiyorlar. Vadeli hesap faiz oranları virüs dönemi yüzünden mi böyle? Faiz oranları yükselecek mi? Bu işin içerisinde olup anlayan birileri cevaplar ise sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
140 TL aylık. Helal parayı haram paraya cevireceksiniz (: