Merhabalar, elimde 25.000₺ gibi bir para mevcut. Bunu yatırım amacı ile ZiraatBank vadeli hesabımda tutuyorum. Aylık 140₺ veriyor. Bundan 1 yıl önce 10.000₺ için 150tl veriyordu bankalar. Şuan da 25.000₺ için 150tl bile vermiyorlar. Vadeli hesap faiz oranları virüs dönemi yüzünden mi böyle? Faiz oranları yükselecek mi? Bu işin içerisinde olup anlayan birileri cevaplar ise sevinirim. Şimdiden teşekkürler.