hayal satmasaydı mesela gerçekten kadın erkeği bir araya getirip o malum işi yaptıracağız deseydi siteyi yapacak mıydınız? Umarım o zamanda yapmazdınız ama yazınızdan sanki yapardınız gibi bir durum çıkıyor...onu yapsaydınız en az bunun kadar yanlış olduğunu söylemek isterim...
Merhaba arkadaşlar bugün birisi aradı, arkadaşlık sitesi kudurmak istiyorum dedi sonra jigolo sitesi olacağını söyledi neyse dedim sektördür kurarız neyse 4.500 tl'ye anlaşma sağladık site yapımı anahtar teslim vermek için. Yani zaten yapacakmış jigolo sitesini bunu açıkça yazmış. Ama hayal satacaklarini öğrenince ahlaksızlık olarak algilamis ve vazgeçmiş bunu anlatmak istiyor. Bizde her yönü ahlaksizlik diyoruz ama anlamıyor.