hayal satmasaydı mesela gerçekten kadın erkeği bir araya getirip o malum işi yaptıracağız deseydi siteyi yapacak mıydınız? Umarım o zamanda yapmazdınız ama yazınızdan sanki yapardınız gibi bir durum çıkıyor...onu yapsaydınız en az bunun kadar yanlış olduğunu söylemek isterim...
Keşke paylaşmasaydım bazen üzülüyorum bu forumda birşey paylaşmayacağım bundan sonra sadece işimi yapacağım utanmasalar kendi hür irademle paylaştıgım yazı için linç edecekler