oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
türkiyeye geri dönmek için çabalıyorlar
"(Sızdırdığım bilgiler)" ve "Türkiyeye çok büyük görülmemiş kampanyalarla döneceğide aldığım bilgiler arasında.
" yazılarınız olmasa bu kadar tepki almazdınız.

Adamlar gittiğinden beri paylaştıkları tek yazı bu zaten. Yapmayın şöyle kendinizi çok değerli, ulaşılmaz, mükemmel gibi göstermeyi bırakın. Biraz mütevazi olmak lazım.

Ne yeni bir bilgi var ne alınan bir duyum söz konusu. Sonra insanlar bu konulara ağır cevaplar yazar, sizlerinde canı sıkılır, kalbi kırılır. Kendi kendinizi gün içinde üzmüş olursunuz. Değmez