ozlemege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İkisinide boşverin gitsin Yıllardır Superonline kullanıyorum. Çok memnunum. Tavsiye ederim.
Numaram Turknet'de kaldı yoksa gerçekten boşvereceğim.