Numaran boştaysa turk.net e yaz, onlar halleder.
Turknet'de lanet bir kurum ama Telekom'dan 10 kere yıkanmış firma.
Yazacak bir yer yok. Numaram boşta diye bir şey yok 60-70 gün evvel aboneliğimi kapatınca Turknet'de kaldı.
Turknete ulaşamıyorum nereden yazacam mobil uygulamasında destek yaz bölümü kapalı.