prowebci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Numaran boştaysa turk.net e yaz, onlar halleder.
Turknet'de lanet bir kurum ama Telekom'dan 10 kere yıkanmış firma.

Yazacak bir yer yok. Numaram boşta diye bir şey yok 60-70 gün evvel aboneliğimi kapatınca Turknet'de kaldı.

Turknete ulaşamıyorum nereden yazacam mobil uygulamasında destek yaz bölümü kapalı.