@delikanli53;
Hayırlı olsun hocam ikizleriniz

Siz çoğunu halletmişsiniz umarım bundan sonrası daha rahat olur sizin için.
%25 peşinat konusuna gelirsek, devletin son konut teşviki ile %10 peşinat 12 ay erteleme kampanyası biraz bizi heveslendirdi açıkçası. Bankaya gittiğimizde dediğiniz şartlarda olursa bir de ekspertiz az değerleme yaparsa zaten hayal olur
@cleiner;
Ödeme konusunda haklısınız biraz zorlama olacak açıkçası elde ciddi bir nakit olmadan, şu an düşünce aşamasındayız. Sadece masrafları biraz daha net göreyim diye açtım başlığı.