@delikanli53;

Hayırlı olsun hocam ikizleriniz Siz çoğunu halletmişsiniz umarım bundan sonrası daha rahat olur sizin için.

%25 peşinat konusuna gelirsek, devletin son konut teşviki ile %10 peşinat 12 ay erteleme kampanyası biraz bizi heveslendirdi açıkçası. Bankaya gittiğimizde dediğiniz şartlarda olursa bir de ekspertiz az değerleme yaparsa zaten hayal olur

@cleiner;

Ödeme konusunda haklısınız biraz zorlama olacak açıkçası elde ciddi bir nakit olmadan, şu an düşünce aşamasındayız. Sadece masrafları biraz daha net göreyim diye açtım başlığı.