osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üslup ve nezaket karşılıklıdır.
Bana yazdığınız ilk mesajın üslubu ile cevap verilince rahatsız oldunuz.
insanın kendisi ile karşılaşması zordur...

iyi forumlar.
Alakası yok, ilk mesajı siz attınız. Muhattabı olmadığınız soruya müdahil olmaya çalıştınız.

Evet rahatsız oldum. Çünkü sizi ilgilendirmeyen konuya karışıyorsunuz. Şahsınıza sorduğum bir soru ya da laf da yok...