Soruyu sorduğum arkadaş bile sizin üslubunuzdan daha nazik bir cevap veriyor. Bu nedenle.
Sizi ilgilendiren durum yok, sorunun muhatabı siz değilsiniz
Üslup ve nezaket karşılıklıdır.
Bana yazdığınız ilk mesajın üslubu ile cevap verilince rahatsız oldunuz.
insanın kendisi ile karşılaşması zordur...
iyi forumlar.