Bunalınca işi bitirdiğim gibi bırakıyorum hocam birçok kişi de öyle yapıyordur büyük ihtimal. Haricinde keyifler yerinde korona zamanı çıkardığımız projelerle uğraşıyoruz Siz nasılsınız, keyfiniz nasıl