Neden insanları ispatla mükellef kılıyorsunuz ki ?
kimin ne taktik yada türü bir şeyle yaptığından size ne ?
insanlar dilerse bildiklerini aktarır, dilerse aktarmaz.
Sadece siz öğrenin yada görün diye bir şeyleri gözünüze sokmak durumunda mı ?

polemik yaratmak istemiyorum ama alttan alttan soruyorum ;
insanların paylaşım isteklerini yok etmek için neden bu çaba ?
ya da başka türlü de sorabilirim ;
Birisi bir şey yapmış yada yaptım demiş, size bunu açıklamak zorunda mı ?

Sırf bu tür tavırlar yüzünden insanlar artık paylaşım yapmaktan rahatsızlık duyuyor ( ben de dahil)