hocam GPL lisans diyorlar ucuza satıyorlar sakın alma. Kesinlikle orijinal almalısın . Kurulum sorunsuz olabilir belki fakat sistem zamanla bozuluyor. Tema da tutarsızlıklar oluyor tecrübeyle sabit.