azizak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
büyük bi güncelleme geliyor zaten bu 6 7 ay gibi sürelerde bir kere de olsa. o güncelleme de çoğu dosya sisteminde bile değişiklik demek haliyle. çerezler, geçici dosyalar klasörler hepsi değişebiliyor. her yazılımda programda işletim sistemlerinde var bu, bi ufak güncellemeler bir de daha köklü değişiklik. o olunca da oturumlar muhafaza edilemiyor
çözüm şu olabilir, eski sürümü günlük backup alabilmek, her şeyi ile backup. bu da yorucu mümkün değil
Valla ben her seferinde yıldım artık hocam. Tarayıcıyı bi' açıyorum hop sürpriz.