Merhaba büyüklerim sizlerden yine öğüt almaya geldim. Sorum şudur hocalarım:
Şimdi youtube üzerinde 3.5k aboneli bir kanala sahibim videolarımda fena izlenmiyor değil her vide 1k üstü.Ama işin kötü tarafı sınıftakiler de kanalı öğrendi.Şimdi burda kötü bişey yok gibi ama bu kanalda 3-4 sene once çektiğim videolar da var.Ya tabi o zamanlar -R- harfini söyleyemiyorum .Vİdeolarda gülünç oluyor.Sınıfta açmalarından tahtaya kalkmalarından ve yayılmasından az çok utanıyor gibiyim .Ha bu arada kanalın para kazanması aktif katıl bölümüde açıldı ama kullanmıyorum.video yüklemesem bile aylık 20tl geliyor.Sizce ne yapmalıyım kanaldaki tüm videoları gizleyip full derslere mi odaklanmalı.Arkadaşlarıma kulak asmamayı ve çok kafaya takmamam mı lazım ne yapacağımı şaşırdım benzer olay başınıza geldiyse lutfen öğüt verin ne yapacağımı şaşırır oldum.
Teşekkürler efendim.