bende biliyorum Kuzey Yarım Küre'de olduğumuzu

fakat nedense dünya bu sene, sanki güney ile kuzey yarım küreler yer değiştirmiş gibi..
kendimi bildim bileli böyle mevsimlerin yer değiştirdigine ilk defa şahit oluyor. Yoksa yolun sonu görünüyor mu?
Bizim burda bir değişiklik yok hep sıcak yine sıcak ağustosa da dahada sıcak olacak