cagataysahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen hocam, 20 yaşındayım çoluğunun çocuğunun rızkını kumara yediren baba gibi hissediyorum. En fazla 4 yıl oldu başlayalı, içmeseydim herhalde şuan bir araba almıştım.
ben psikolojik olarak bırakamıyorum, psikolojik olarak kendimi hazır hissetiğim zaman bırakacağıma inaniyorum, yoksa 1 hafta sigarasiz kaldım yok sigara birşey etmiyor ama, dert sıkıntı vs oldumu 1 saatte 1paket bitirdiğimi biliyorum.
1 günü mutlu geçirsem max 2-3 dal içerim ama 1 günü kötü geçirsem 4-5 paket içtiğimi biliyorum.