Merhaba dostlarım.. Bugün Firefox tarayıcımda ne kadar tanımlı hesap şifresi varsa kendi kendine çıkış yapmış. Hatırla sekmesi tikli olan hesaplara giriş yapabilirken, şifresini unuttuğum hesaplara giremediklerim de oldu..
Tarayıcım ortalama 6-7 ay gibi sürede kendi kendine hesaplardan çıkış yapıyor. Formatlamıştım, bu formattan sonra ilk defa oldu. Bunun bir ayarı var mı ? Nereden düzelteceğimi bilemedim. Bu konuda yardımcı olabilecek var mı ?