destek olundu.

Arkadaşımız bir adım atmış ve kibarca ricasını dile getiriyor. Bizde aile ortamı olduğumuz için elimizden geleni yapıyoruz

Beğenmeyen ya da muhalefet olan insanlar konudan çıkabilirler.Ortamı germeye gerek yok.Arkadaşın istediği küçük bir beğeni 10 saniyenizi almaz. Ayıptır yaptığınız. Ha projeyi beğenmezsiniz o da sizin takdiriniz ama burada kişinin hevesini kursağında bırakmaya kimsenin haddi yok.Niyet etmiş ve bir yola girişmiş.Bizleri de ailesi olarak görmüş yardım istiyor.
Acaba bir yerlerde yanlış cümlemi kurdum dite düsünmedim degil.. Ama hayir benim anlatmak istedigimi sizler gibi anlayanlarda olmuş çok şükür.. Teşekkürler desteginiz icin hocam👏👏👏😊
Teşekkürler iyi dilekleriniz için hocam👍👏🤗
👍 işlem tamam hayırlı olsun
Teşekkürler ByGonzi veren el alan elden üstündür 👏👏👏🤗
Tüm R10 Ailesine teşekkür ederim..
Birlik olunca başaramayacak bir şey olmadığını gördük arkadaşlar
24 Saat dolmadan,Projemiz için Fon lama kategorisine geçmeği sizlerle başardık..