sonuna kadar destek olmamız gerekn bırsey sonucta aramızdan cıkıyor ama ıste bazı arkadaslar yedıremezler ulan ben nıye yapmadım bunu benım degıl kı batsın projesı cop olsun dıyen onlarca kısı vardır burda ama kalıtelı tıcarı ahlakı olan projeyı destekleyen yuzlercede kısı var yılmadan sıkılmadan acın begenmegen engeller report eder o kadar