destek olundu. Arkadaşımız bir adım atmış ve kibarca ricasını dile getiriyor. Bizde aile ortamı olduğumuz için elimizden geleni yapıyoruz Beğenmeyen ya da muhalefet olan insanlar konudan çıkabilirler.Ortamı germeye gerek yok.Arkadaşın istediği küçük bir beğeni 10 saniyenizi almaz. Ayıptır yaptığınız. Ha projeyi beğenmezsiniz o da sizin takdiriniz ama burada kişinin hevesini kursağında bırakmaya kimsenin haddi yok.Niyet etmiş ve bir yola girişmiş.Bizleri de ailesi olarak görmüş yardım istiyor.