Çoğunu haklı buluyorum. Burası Türkiye'nin en büyük webmaster platformu. Ama konular git gide mavrahane konularına dönüyor.
Gözlemlediğim kadarıyla daha çok yeni arkadaşlar sponsor, yatırımsız kazanç, başarısız girişim, fake sosyal medya işlemleri vb. genelde içerik olarak da boş konular açıyorlar. Ama hizmet satarken binler onbinler havada uçuşuyor. Bu tip konulara yeni eski herkes olumsuz şeyler yazabilir.
Forum kuralları net. Ticareti baltalamak yasak sadece. Diğer konularda istediği gibi yorum yapabilir insanlar karşılıklı saygı olduğu sürece. İlla iyi, motive edici yorumlar beklemek çok doğru değil. Ki açılan beklenti konularının %90'ı ücretli destek alınacak konular. Burada konu açan arkadaş herhalde hobi için değil para kazanmak için proje yapıyor.
E proje yapacak ise de bi zahmet para harcasın biraz...
Eskiden forum daha güzeldi. Herşey daha güzeldi...