ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 yıllık üyeyim fakat eskisi kadar yardımlaşma kalmadı. Hep para para para...
İyi de bu pasta herkese yetmiyor mu hocam Eskiden birisi dükkandan 2 ürün almak istediği zaman yan dükkana gönderilirmiş o siftah yapmadı ondan al diye. belki de onlarda rivayetti