Öncelikle aranıza yeni katılmış bir arkadaşınızım. Ve her gün yeni kullanıcılar foruma, aramıza katılmakta. Anasayfaya düşen bazı konularda girişim yapmak isteyen bir çok arkadaşımıza destek olmak yerine köstek olunduğunu gözlemliyorum. Artık herşeyin hesabı yapılır durumunda ve hırs aldı başını gidiyor. Hırslanmak elbette iyi birşey ama keskin sirke küpüne zarar verir bunu da hatırlamakta fayda görüyorum. Eskiden forum ortamı nasıldı ? biraz anlatırsanız çok sevinirim. 2009 yılından beri aktif olarak bir çok forumda bulundum. hack forumları dahil.
Ek olarak bir çok ticaret yaptıgımız arkadaşımız biliyordur. Yaptıgım hizmetin her zaman eksik gitmemesi için fazladan yapmışımdır ve her zaman şeffaf davranmayı seçen bir insanım. Daha yeni karşılaştığım bir konuya istinaden bu konuyu açma gereksinimi duydum. İnsan ilişkilerimiz bu kadar mı çok bozuldu? Başka bir konuya girdiğimde ürününü satmak için karşı rakibi karalamak için elinden geleni yapmış yazılarla karşılaşıyoruz. Bunun sebebi nedir acaba