mustafadgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
8 rami 32 bitte 4 ünü kullanırsın max. Sistemin c deyse cyi silip windows yüklersin. TÜmleşikse diskin, disk böl ona kur sistemi.
Aynen şuan disk ikiye bölünmüş halde . Birinde resimler var diğerinde windows kurulu.