Hocam sistemde escrow da mevcut henüz aktifleştirmedik. isteyen emanet sistemiyle direk escrow üzerinden de ödemesini alıp yapabilir, isteyen bizi de aracı oalrak yapabilir, İsteyen site dışında buluşmalarla da satış işlemini yapabilir. Biz hiç kimseyi bu konuda bir kısıtlama ile zorlamıyacaz. sitemiz üzerinden yapılan tüm alışverişler ve bize yapılan ödemeler bizim sorumluluğumuzda olacak. fakat sitemiz dışında yapılan anlaşmalar bizi bağlamayacaktır.Bu konuda alışveriş sırasında hatırlatmalarda bulunmaktayız.
Peki şirket misiniz? Vergi levganız vs varmı. Bu işlere girecekseniz kurumsal olmanızı öneririm. Adamlar kimliği belirsiz sitelerde aracılık etmez. Yani sen kimsin necisin, sana neden güvensin insanlar, varmı bir resmiyetin. Dediklerimi yanlış anlama bu sorular gelecek sana. Daha büyük durumlar olunca işin içinden çıkamazsın. Yani ben senin platformunda 5tl lik satış dahi yapmam güvenip, insanları nasıl güvendireceksin kendine. Hem bu söylediklerim sana biraz tecrübe sağlasın art niyetli söylemedim, heveslisin ama çok riskli bir iş üzerine heves etmişsin. Para dönen yerlerde bir d0landırıcılık olursa senin başın ağrıyacak ona göre düşün taşın. Hukuk danışmanın dahil olmalı, para var işin ucunda aracılık edersin sistem patlar birşey olur sana sorun çıkmasa bile mahkemeye çağırılsan uğraş dur, herşeyi göze al, iyi bir iş yapacaksan özgün tasarım özel yazılımın olsun.