Kyrexiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Acaba Papara Beta’ya kayıt olduğunuz için mi sizde gözüküyor?
Betaya kayıt olmadım ki hocam, yani normal hesabım ekstra bir kayıt oluşturmadım.