TCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende yok ala ala nerden yaptın reis
resulzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl al-sat yapabiliyoeuz, ben göremedim.
kasterborous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
göremedim hocam ne zaman geldi?
ichbinmurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neresinde hocam ben göremedim ?
Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende de yok galiba, bulamadım.
akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hangi menüde ben göremedim
CrazyBunny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Detaylı bilgi verirseniz iyi olur bende al sat bölümünü bulamadım

Bende henüz yeni gördüm, https://prnt.sc/thltvj



thepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aklı sıra eğleniyor arkadaş
Ne diyorsun hocam? Eğlenecek olsam konuyu buraya açmazdım boş konuşmayın.