Bende yok ala ala nerden yaptın reis
Nasıl al-sat yapabiliyoeuz, ben göremedim.
göremedim hocam ne zaman geldi?
neresinde hocam ben göremedim ?
Bende de yok galiba, bulamadım.
hangi menüde ben göremedim
Detaylı bilgi verirseniz iyi olur bende al sat bölümünü bulamadım
Bende henüz yeni gördüm,
https://prnt.sc/thltvj
Aklı sıra eğleniyor arkadaş
Ne diyorsun hocam? Eğlenecek olsam konuyu buraya açmazdım boş konuşmayın.