Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Otobuslerde vardi bu sistem nerden baksaniz bi 10 yil once falan karsilasmistim.Molodayken abur cubur kola vs almistim aracta yiyordum arkadan bi beyfendi geldi otobuste servis yapmiyorlarmi dedi bende yoo yapiyorlar sadece ben istedikleri aldim falan dedim.Bir sikayetiniz vs varmi dedi yok tesekkur ederim dedim.