bir sürü tema denedim sitede mi bozukluk var anlamadım gitti,her temada sıkıntı çıkıyor,resimde yada demoda gösterdiği gibi olmuyor,saçma sapan bir şey çıkıyor hangi temayı kursam. bu ne ile ilgili olabilir kafayı yiyeceğim kaç gündür,blogger bile daha kolaydı şimdiye siteyi bitirmiş olurdum.