Ogu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3-3 Oldu
yukarıda sanki söylemiştim ben bunu... ulan keşke iddaa oynasaydım...



Pho3nix89 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başakşehir maçı 3-3 biter, trabzon da 2'yi atamazsa son anlarda kontra verir 2-1 kaybeder...
az daha tutturuyodum tüh...

konya 4 - 3 başakşehir (anlık)
denizli 2 - 1 trabzon (anlık)