kaanbbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uyuşturucu sevkiyatı artık gerçekten akıl almaz bir hale geldi diplomat kargo adı altında uyuşturucu sevkiyatı gerçekleştirilerek gençlerimiz zehirleniyor Twitter kullanan arkadaşlar baksın lütfen gündeme getirelim



https://twitter.com/KaanBBulut/statu...942197761?s=19
Halo Dayı ne demişti tekrar hatırlayalım; "Uyuşturcu, en iyi üniformanın gölgesinde taşınır."

Bizde o çantalarla silah, mühimmat vb. gönderiyoruz, her ülke böyle yapıyor zaten.