drp'yi kurdum ne varsa artık yükledi işte bi opera yükledi hocam onuda kaldırdım şuan günceldir sanırım
360 security, avast falanda kurmuş olabilir çünkü kurulumda %100 1 tane antivirus kuruyor iyi bakın
Bilgisayarcıyım her gün 4-5 farklı bilgisayarda kullanıyorum uzman kipi olarak giriş yapıp işaretli olanları kaldırıyorum. %98 hepsini hallediyor.
Ekran kartı her zaman AMD/NVİDİA sitesinden manuel olarak indirilir ve kurulur.
Bedelsiz ücretsiz hiç bir şey yok artık bakkal sakız bile vermiyor o yüzden driverpack ücretli olarak o seçili programları otomatik işaretliyor 20-30 civarı çalışan personel vardı en son baktığımda 🙂
Dediğim gibi bilen birisi için nimet, uzman kipi çok önemli ben ilk denediğim de yıllar önce 3 4 kere pc ye 4 5 prog kurmuştu ondan sonra uzman kipinden önerilenleri kaldırdım hep