Kayıtlı ruhsatlı fazlası var.
İyi günün kötü günüde var 👍 Allah göstermesin ama. Silahsızlanmayı yağlayıp ballayan lobiler silahlı korumalarla korunuyor.
Deprem, kıtlık gibi bir olay olursa sıkıntı olacak. Herkeste silah var.Bu konuyu gördükten sonra benimde silahlanasım geldi ama bana vermezler işsiz, öğrenciye kim neden silah versin