Elektrikler yoktu biraz uyumuşum uyandığımda elektrikler gelmiş, az telefonu şarj edeyim diye beklerken 4 5 yerde bu konu ile alakalı içerik gördüm. Hepsi buradaya bir bakayım dedim ve 200 300 liralık bir giysiyi 55k fiyata koymuşlar. Satıcının ismi beni işkillendirdi. Iyice paranoyak olduk.

Edit: Aynı satıcı aynı ûrünü 300 liraya satıyor. Ayrıca 3 lü takim