Reklam desem ihtiyaçları yok.. Gerçek desem bu kadar bilindik bir yerde böyle bir şey yapmaları garip. Çoğu kişi şifre falan demiş o biraz daha mantıklı. Fakat çocuk olaylarına pek inanasım gelmiyor. Ya bir şeyler planlanıyor ya da bir şeylerin üstü kapatılıyor.