Elimde 4 tane reklam kısıtlaması yemiş adsense var. Bunları nasıl değerlendirebilirim. Forumda satıldıklarını gördüm demekki bir iş için kullanılabiliyor. Bu konuda yardımcı olabilecek olan var mı?
Şimdiden teşekkürler
hepsıde pın lı mı hocam domaınden dolayımı kısıtlama yedıler
250k üstünde ödeme almış hesap varsa hepsini alabilirim.
Adsenselefden sadece 1 tanesi pinli hicbiri odeme almadi
geçersiz trafikten sıkıntı yaşanlar için geçersiz trafiği açıyorum konu linki
https://www.r10.net/ilan-panosu/2430...a-garanti.html