refalert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne saçmalıyorsun sen çocuk?
Herkese açık bir konu bu.. ve firmayı ifşalamışın.
Yaşınız büyük diye böyle konuşmamalısınız. Uğraşmak istemiyorum sizin ile. Lütfen bir daha beni rahatsız etmeyin.