Aynen hocam

birde 100gb mobil bir interneti ne kadara bekliyor acaba arkadaş 50TL ye felan arıyor sanırım.
Tofaşla Ferrariyi kıyaslıyor ve sonra da Ferrariyi fiyatı pahalı olduğu için kötülüyor. İyi ki turkcellin başında bunlar yokta firma batmıyor. Yoksa eski tekel turk telekoma yine mahkum kalırdık.