BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben türk telekom 50mb sınırsız fiber den superbox 10mb sınırsız a geçtim.
bağlantı hızımda bir düşüklük olduğunu hiç hissetmedim. aksine upload hızımda artış gördüm.
yağmurda - karda hat kesilmesine - müşteri hizmetleri beklemesine de denk gelmedim.
türk telekoma eski hizmetimde vereceğim para superbox a verdiğimden daha pahalı idi.
ben gayet memnunum. siz hiç memnun olmayabilirsiniz. herkes kendi yaşadığı deneyimi paylaşıyor.
ama başkarlarının düşüncelerini kötülemek yerine kendi fikirlerini savunman daha mantıklı olacaktır.
Şöyle düşün;

Herkes senin gibi Sakıp Sabancının torunu olmayabilir.
Herkesin bütçesi senin kullandığın internete yetmeyebilir.
Herkes kıytırık firmalarla çalışacak diye bir kuralda yok.
Sen 200 lira verip Superbox kullanıyor olabilirsin çok iyi hizmet de alıyor olabilirsin. Burada cebi dolu olanlar faydalansın düşüncesiyle kurulmuş bi düzen var anladığım kadarıyla.

İşte biz ülkece buradan kaybediyoruz. Herkes kendini düşündüğü için insanlar bu vaziyette. Yani sen 200 lira verip sağlam internet kullanıyorsun diye bütçesi kısıtlı olanlara imkan sağlamayıp vatandaşı soyma zihniyetiyle yaklaşırsan buna herkesin tepki vermesi gayet normal..

Düne kadar 129Tl sınırsız tarifesi olan Türkcell 1 yıl içinde kriz mi vurdu da fiyatları uçurdu Çok yanlış zihniyetler çok..